Test Nissan Micra 1.0L pre Auto Motor a Šport

Nissan Micra má svoje nespochybniteľné klady, najmä v interiéri a dizajne karosérie. Litrový atmosférický motor má síce svoje nedostatky, ale aj na tie sa dá zvyknúť.   Micra už nie je tým autom, ktorým bývala. Nová Micra je väčšia, hodnotnejšia, priestrannejšia, zábavnejšia, technologicky vyspelejšia. Päťdverový hatchback so štartovacou cenou pod desaťtisíc eur skrátka nemožno kritizovať, […]

Nissan Micra má svoje nespochybniteľné klady, najmä v interiéri a dizajne karosérie. Litrový atmosférický motor má síce svoje nedostatky, ale aj na tie sa dá zvyknúť.

 

Micra už nie je tým autom, ktorým bývala. Nová Micra je väčšia, hodnotnejšia, priestrannejšia, zábavnejšia, technologicky vyspelejšia. Päťdverový hatchback so štartovacou cenou pod desaťtisíc eur skrátka nemožno kritizovať, pretože sympatie k nemu prekonajú všetky drobné nedokonalosti.

Keď som sa dozvedel, že sa v našom redakčnom teste objaví Nissan Micra so 71-koňovým motorom, nebol som úplne nadšený. Rozumejte, Micra reprezentuje práve ten typ automobilov, ktoré nie sú voľbou vášnivých vodičov. Ale ukázalo sa, čo sa ukazuje vždy, keď súdite príliš skoro: Micra je vskutku zaujímavé auto, ktoré vyrástlo z detských nohavíc a predvádza sa vo forme, ktorú nemožno kritizovať, odsudzovať alebo ponižovať. Práve naopak, toto sa Nissanu skutočne vydarilo.

 

Čítajte môj celý test na stránke Autoviny.sk v článku:

Test Nissan Micra 1.0L 71k: Malé veľké prekvapenie

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Čítajte aj ďalšie podobné články:

Fiat 124 Spider: fotky a článok v Auto Motor a Šport

19. januára 2018

Podarilo sa mi predpovedať dizajn nového SUV od Škody, vizualizáciu zverejnili Autoviny.sk

17. januára 2018
TEST

Test Citroën C3 1.2 PureTech pre Auto Motor a Šport

14. januára 2018

Nová Škoda Karoq: naživo vyzerá skvele a prekvapuje technikou

21. mája 2017
TEST

Veľký test elektromobilu Mercedes-Benz B250e: Dojazd v zime rapídne klesá

2. januára 2017

Vybrané príspevky »

UNITEDLIFE.SK

Ako funguje online marketing v Číne, ktorá má zakázaný Google, Twitter, Facebook, Youtube, Instagram aj WhatsApp?

Pre online marketérov na Slovensku je komunikovanie s cieľovými skupinami prostredníctvom sociálnych sietí Facebook, Instagram a Twitter každodennou rutinou. Ich život sa nezaobíde ani bez nahrávania zaujímavého obsahu na Youtube. Integrálnu úlohu v ich práci má vyhľadávanie a plánovanie kľúčových slov, optimalizácia obsahu pre vyhľadávače, tzv. „SEO“ a manažovanie reklamných kampaní cez Google Ads.

20. septembra 2019