Telekom launchuje európsku kampaň s impozantným vizuálom

Deutche Telekom sa chce stať v Európe lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb a tomuto zámeru prispôsobuje aj svoje reklamné kampane. Tá najnovšia je mimoriadne pôsobivá nielen kreatívou, ale aj samotným vizuálom. Má takmer filmovú výpravu a osloví národy naprieč celým starým kontinentom.   Ústrednou témou kampane je spájanie dominánt jednotlivých krajín Európy do tesnej blízkosti,… View Article

INZERCIA: Peugeot Limitovaná edícia PREMIUM

Deutche Telekom sa chce stať v Európe lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb a tomuto zámeru prispôsobuje aj svoje reklamné kampane. Tá najnovšia je mimoriadne pôsobivá nielen kreatívou, ale aj samotným vizuálom. Má takmer filmovú výpravu a osloví národy naprieč celým starým kontinentom.

 

Ústrednou témou kampane je spájanie dominánt jednotlivých krajín Európy do tesnej blízkosti, čím Telekom naznačuje lámanie komunikačnej bariéry. V slovenskej verzii kampane je dominantný predovšetkým bratislavský hrad a Most SNP, v ostatných krajinách ich nahradia lokálne významné stavby. V Taliansku napríklad Koloseum v Ríme.
„Kampaň začala v máji v Macedónsku, Nemecku a Čiernej Hore. V lete nasledujú Slovensko, Poľsko, Česká republika, Chorvátsko, Maďarsko, Rakúsko, Rumunsko, Albánsko a Holandsko.“ píše portál omediach.com.
 
Spot ku kampani Spájame ľudí v Európe si môžete pozrieť nižšie:
 

 

Vizuál kampane Spájame ľudí v Európe (zdroj: Telekom)

Vizuál kampane Spájame ľudí v Európe (zdroj: Telekom)