Jednotka a Dvojka zmení grafiku jinglov, bude dynamickejšia

Televízne kanály Jednotka a Dvojka spadajúce pod RTVS od 1. mája menia grafiku jinglov,  spotov propagujúcich vlastné programy. Jednotka je zameraná na film, Dvojka na abstraktné animácie.   Doteraz sa televízne kanály prezentovali s grafikou leporela, ktoré sa skladalo a rozkladalo a prezentovalo slovenské reálie. Od mája bude nasadená nová grafika obsahujúca film s príbehom…. View Article

MADE IN SLOVAKIA
Autor
Dátum zverejnenia 30. apríla 2015
Obsahuje nasledovné témy , , , , ,
INZERCIA: Peugeot Limitovaná edícia PREMIUM

Televízne kanály Jednotka a Dvojka spadajúce pod RTVS od 1. mája menia grafiku jinglov,  spotov propagujúcich vlastné programy. Jednotka je zameraná na film, Dvojka na abstraktné animácie.

 
Doteraz sa televízne kanály prezentovali s grafikou leporela, ktoré sa skladalo a rozkladalo a prezentovalo slovenské reálie. Od mája bude nasadená nová grafika obsahujúca film s príbehom. Ten je do krátkeho spotu vložený formou vnorenej retrospektívy.
 
Výber:

Jednotka:

Grafika Dvojky sa od Jednotky bude líšiť už na prvý pohľad, namiesto reálnych záberov bude použitá výlučne počítačová grafika pripomínajúca rozvíjajúce sa 3D graffiti.
Zjednocujúcim prvkom sa stáva dvojbodka. V novom grafickom idente televíznej časti RTVS dostáva nový význam. Ich animáciou celé logo ožije a stáva sa nositeľom informácie,“ povedala Daša Matušíková, riaditeľka Sekcie marketingu a komunikácie RTVS.
 
Dvojka:

 
„Projekt zmeny vizuálnej identity pod vedením Daši Matušíkovej, riaditeľky Sekcie marketingu a komunikácie RTVS, tvorivý tím pripravoval viac ako trištvrte roka. Oslovených bolo niekoľko grafických štúdií, ktoré majú reálnu skúsenosť s tvorbou televízneho dizajnu. Víťazným konceptom sa stal návrh od spoločnosti Oficina, ktorá má za sebou mnohé úspešné a ocenené televízne projekty. Medzi ich referencie patria napríklad ČT art, Film+, Prima COOL a iné.“ uvádza sa v tlačovej správe RTVS.
 
Foto: RTVS
Zdroj: omediach.com