Honda Accord Hybrid pre USA

Novú Hondu Accord síce už viac neuvidíme na Slovensku, americkému trhu však japonská automobilka ponúkne svoj krásny sedan aj progresívnym pohonom. Accord v podobe hybridu bude pracovať s 2-litrovým motorom i-VTEC s Atkinsonovým cyklom a s elektrickým motorom napojeným na samostatnú batériu. Vizuálne odlišnosti hybridu od klasických spaľovacích verzií budú iba kozmetické. Nový Accord chce pokračovať… View Article

INZERCIA: Peugeot Limitovaná edícia PREMIUM

Novú Hondu Accord síce už viac neuvidíme na Slovensku, americkému trhu však japonská automobilka ponúkne svoj krásny sedan aj progresívnym pohonom. Accord v podobe hybridu bude pracovať s 2-litrovým motorom i-VTEC s Atkinsonovým cyklom a s elektrickým motorom napojeným na samostatnú batériu. Vizuálne odlišnosti hybridu od klasických spaľovacích verzií budú iba kozmetické.

Nový Accord chce pokračovať v trende, ktorý udržiava už celé roky: byť čoraz modernejší, vyspelejší, nápadnejší a úspornejší. Modelový rad 2017 obsiahne dokonca aj technológie Apple CarPlay, Android Auto a Honda Sensing (balíček pre aktívne zvyšovanie bezpečnosti a komfortu). V ponuke predajcov budú figurovať aj technológie LED osvetlenia.
Zaujímavosťou je, že Accord Hybrid bude vedieť jazdiť aj výlučne na elektrinu, ak to dovolí aktuálny stav nabitia akumulátora. Umožní to druhá generácia technológie Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD), ktorá riadi správanie a činnosti dvojice motorov. Napríklad pri rozbiehaní sa bude zapájať elektrický motor tak, aby bola výsledná spotreba paliva spaľovacieho motora nižšia. Výrobca pritom vo svojom vyjadrení k hybridu tvrdí, že tento systém nebude pracovať na úkor zážitku z práce 4-valcového motora. Jeho maximálny výkon je pôsobivých 143 konských síl.
Celkovo dokáže hybridný Accord pracovať v troch režimoch práce s motormi, a síce:

  • EV Drive Operation (výlučne elektrický pohon),
  • Hybrid Drive Operation (elektrický + spaľovací pohon)
  • a Engine Drive Operation (výlučne spaľovací pohon).

Okrem štandardného jazdného módu a vyššie uvedených režimov práce motorov dokáže Accord jazdiť aj v móde SPORT MODE. Aktivuje sa stlačením jedného tlačidla, je indikovaný zelenou ikonou SPORT na palubnom počítači a jeho kľúčovou vlastnosťou je razantnejšie zrýchľovanie pomocou dodávania väčšieho množstva energie z batérie do motora.
Batéria pre elektromotor sa nachádza v batožinovom priestore hneď za zadnými sedadlami.
 

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)


Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)


Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)


Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)


Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)


Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)


Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)


Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)


Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)


Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)


Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)


Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)


Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)


Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)


Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)


Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)


Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)


Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)


Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)


Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)