Famózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima

Andrew Kim sa v lete 2012 dostal do povedomia dizajnérov a grafikov vďaka konceptu rebrandingu Microsoftu. Teraz svoje schopnosti ukázal opäť a predstavil vlastnú víziu nového Samsungu. Súčasný dizajnový manuál a celkový vizuál tohto kórejského giganta sa mu asi zdá zastaralý a ja musím uznať, že pri pohľade na koncept rebrandingu mám takýto pocit takisto…. View Article

Autor
Dátum zverejnenia 27. októbra 2014
Obsahuje nasledovné témy , , ,
INZERCIA: Peugeot Limitovaná edícia PREMIUM

Andrew Kim sa v lete 2012 dostal do povedomia dizajnérov a grafikov vďaka konceptu rebrandingu Microsoftu. Teraz svoje schopnosti ukázal opäť a predstavil vlastnú víziu nového Samsungu. Súčasný dizajnový manuál a celkový vizuál tohto kórejského giganta sa mu asi zdá zastaralý a ja musím uznať, že pri pohľade na koncept rebrandingu mám takýto pocit takisto.
 
Famózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima - 3Digital.skFamózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima - 3Digital.skFamózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima - 3Digital.skFamózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima - 3Digital.skFamózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima - 3Digital.skFamózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima - 3Digital.skFamózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima - 3Digital.skFamózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima - 3Digital.skFamózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima - 3Digital.sk