UNITEDLIFE.SK

Ako funguje online marketing v Číne, ktorá má zakázaný Google, Twitter, Facebook, Youtube, Instagram aj WhatsApp?

Pre online marketérov na Slovensku je komunikovanie s cieľovými skupinami prostredníctvom sociálnych sietí Facebook, Instagram a Twitter každodennou rutinou. Ich život sa nezaobíde ani bez nahrávania zaujímavého obsahu na Youtube. Integrálnu úlohu v ich práci má vyhľadávanie a plánovanie kľúčových slov, optimalizácia obsahu pre vyhľadávače, tzv. „SEO“ a manažovanie reklamných kampaní cez Google Ads.

Autor
Dátum zverejnenia 20. septembra 2019
Obsahuje nasledovné témy

Online marketing môžete v Číne robiť iba cez domáce sociálne siete

Teraz si predstavte, že v Číne nie je legálne dostupná ani jedna zo spomenutých platforiem. Neznamená to však, že je v tejto krajine online marketing v plienkach. Práve naopak. Propagácia firiem, značiek a produktov je v Číne čoraz viac umiestnená na internete. Pýtate sa ako je to možné?

Prečítajte si celý článok od Michaely Královičovej na UnitedLife.sk

Čítajte aj ďalšie podobné články:

Naživo z tlačovky

Epson otvoril v Prahe nový showroom, ukázal nám svoju najlepšiu techniku

26. júna 2019
TEST

Test + video

BMW 330i xDrive GT: Pravé Gran Turismo v menšom vydaní

25. júna 2019

NAŽIVO Z TLAČOVKY

Slovensko ide učiť ľudí, sa ako sa brániť útokom na internete. ITAS spúšťa projekt kry-sa.sk

5. júna 2019

Bez provízií pre maklérov

Česi otvárajú najväčší realitný portál aj na Slovensku, Bezrealitky majú vysoké ambície

22. mája 2019

Pravidlá platné v obytnej zóne: parkovanie, pohyb detí, zvierat atď.

4. marca 2019

Vybrané príspevky »

UNITEDLIFE.SK

Ako funguje online marketing v Číne, ktorá má zakázaný Google, Twitter, Facebook, Youtube, Instagram aj WhatsApp?

Pre online marketérov na Slovensku je komunikovanie s cieľovými skupinami prostredníctvom sociálnych sietí Facebook, Instagram a Twitter každodennou rutinou. Ich život sa nezaobíde ani bez nahrávania zaujímavého obsahu na Youtube. Integrálnu úlohu v ich práci má vyhľadávanie a plánovanie kľúčových slov, optimalizácia obsahu pre vyhľadávače, tzv. „SEO“ a manažovanie reklamných kampaní cez Google Ads.

20. septembra 2019