Nový Renault Zoe s batériou Z.E. 40 a dojazdom až 400 km

Malý elektromobil Zoe bude mať skoro dvojnásobne väčší dojazd ako jeho predchodca. Vďačí za to batériovému packu Z.E. 40, vo svojej kategórii bude lídrom.   Nový Renault Zoe v porovnaní so svojím predchodcom z roku 2013 neprináša žiadne dizajnové inovácie. Rovnako vyzerá nielen vonkajšok, ale aj interiér vozidla. To, čím sa bude odlišovať, bude praktický […]

Malý elektromobil Zoe bude mať skoro dvojnásobne väčší dojazd ako jeho predchodca. Vďačí za to batériovému packu Z.E. 40, vo svojej kategórii bude lídrom.

 
Nový Renault Zoe v porovnaní so svojím predchodcom z roku 2013 neprináša žiadne dizajnové inovácie. Rovnako vyzerá nielen vonkajšok, ale aj interiér vozidla. To, čím sa bude odlišovať, bude praktický dojazd. Z pôvodných 210 kilometrov, ktoré sa v roku 2015 zväčšili na 240 kilometrov, je dnes možné na jedno nabitie prejsť až 400 kilometrov, čo je už pôsobivý údaj. Výrobca hovorí, že to údaj podľa metodiky NEDC, ale aj reálnych podmienkach v meste je možné dosiahnuť dojazd 300 km. Samozrejme, že zákazníci si za takúto možnosť budú musieť priplatiť niečo navyše, pretože ju umožňuje nová batéria Z.E. 40.
 

Renault Zoe ZE40 (2017)

Renault Zoe ZE40 (2017)


Renault však vo svojej tlačovej správe hovorí aj o vylepšení interiéru, ide však o veci, ktoré nie sú viditeľné na prvý pohľad. Možnosť zariadiť si interiér elektromobilu do kože určite využije množstvo zákazníkov a dopyt sa určite nájde aj po vyhrievaní predných sedadiel, elektrickom sklápaní zrkadiel a audiosystéme značky Bose.
Renault Zoe sa si budú môcť zabezpečiť najprv vo Francúzsku, kde budú k dispozícii varianty prenájmu. Variant Flex ZE 40 bude mať limitované najazdené kilometre a bude určený aj pre korporátnych zákazníkov, variant Relax bude neobmedzený na kilometre, avšak k dispozícii iba pre súkromných zákazníkov.
V prípade, že by si chcel zákazník vozidlo aj kúpiť do osobného vlastníctva, bude môcť využiť ponuku Renaultu na dotáciu 500 € na vybudovanie elektrickej nabíjacej stanice, uvádza portál setri.sk.
Renault Zoe ZE40 (2017)

Renault Zoe ZE40 (2017)


Renault Zoe ZE40 (2017)

Renault Zoe ZE40 (2017)


Renault Zoe ZE40 (2017)

Renault Zoe ZE40 (2017)


Renault Zoe ZE40 (2017)

Renault Zoe ZE40 (2017)


Renault Zoe ZE40 (2017)

Renault Zoe ZE40 (2017)


Renault Zoe ZE40 (2017)

Renault Zoe ZE40 (2017)


Renault Zoe ZE40 (2017)

Renault Zoe ZE40 (2017)


Renault Zoe ZE40 (2017)

Renault Zoe ZE40 (2017)


Renault Zoe ZE40 (2017)

Renault Zoe ZE40 (2017)


Renault Zoe ZE40 (2017)

Renault Zoe ZE40 (2017)


 
 

Čítajte aj ďalšie podobné články:

TEST

Test Nissan Micra 1.0L pre Auto Motor a Šport

21. februára 2018

Fiat 124 Spider: fotky a článok v Auto Motor a Šport

19. januára 2018

Podarilo sa mi predpovedať dizajn nového SUV od Škody, vizualizáciu zverejnili Autoviny.sk

17. januára 2018
TEST

Test Citroën C3 1.2 PureTech pre Auto Motor a Šport

14. januára 2018

Nová Škoda Karoq: naživo vyzerá skvele a prekvapuje technikou

21. mája 2017

Vybrané príspevky »